Onze 10 krachtige stappen

eerste klantcontact 1.

eerste klantcontact

Na het eerste contact komen we graag persoonlijk langs om een eerste indruk te krijgen van de bedrijfscultuur en welk type kandidaat daarin past. Tijdens dit gesprek gaan we verder in op de vacature en stemmen we samen af waar jouw behoefte ligt en hoe wij voor jou van waarde kunnen zijn. Vaak plannen we ook een meeloopdag in, zodat we een nog beter beeld krijgen van de bedrijfscultuur.

voorstel op maat 2.

voorstel op maat

Aan de hand van het eerste gesprek maken wij een passend en vrijblijvend voorstel op maat.

werving & selectie 3.

werving & selectie

Bij een akkoord stropen we de mouwen verder op. Wij gaan actief op zoek naar kandidaten die in aanmerking komen voor de 100% match. Een match op het gebied van kennis, vaardigheden, ervaring en persoonlijke drijfveren. Binnen Zendkracht hebben we meerdere MyDrives consultants aan boord die deze drijfveren in kaart kunnen brengen, zodat we goed onderbouwd de meest passende kandidaten kunnen selecteren.

intake kandidaten 4.

intake kandidaten

Na de eerste selectie nodigen we de meest geschikte kandidaten uit voor een gesprek bij ons op kantoor. In dit gesprek gaan we dieper in op het cv, de persoonlijkheid en arbeidsvoorwaarden van de kandidaat en bepalen we aan het eind van het gesprek of er een match is.

voorstellen kandidaten 5.

voorstellen kandidaten

Is er een match, dan sturen we jou het cv en een gespreksverslag. Om de snelheid erin te houden, zeker in deze kandidatenmarkt, stemmen we graag binnen 48 uur af of jullie de kandidaat ook passend vinden.

eerste gespreksronde 6.

eerste gespreksronde

Vervolgens komen de geselecteerde kandidaten bij jou op gesprek. Op dit gesprek bereiden wij de kandidaten goed voor en eventueel schuiven we aan om beide partijen te ondersteunen. Na deze gespreksronde bespreken we onze wederzijdse bevindingen.

tweede gespreksronde 7.

tweede gespreksronde

De beste kandidaten uit de eerste gespreksronde komen in de regel op tweede gesprek om de functie en de voorwaarden vanuit beide partijen verder te bespreken. Wanneer er wederom een goed gevoel is en de verwachtingen over en weer matchen, wordt er vanuit jullie een voorstel richting de kandidaat gedaan.

de arbeidsovereenkomst 8.

de arbeidsovereenkomst

In deze fase kunnen wij desgewenst een adviserende rol aannemen. Het is belangrijk om de verwachtingen omtrent de arbeidsvoorwaarden met beide partijen goed af te stemmen en eventuele onduidelijkheden weg te nemen. Is alles helder en is iedereen tevreden, dan kan de arbeidsovereenkomst getekend worden!
 

plaatsing 9.

plaatsing

Gefeliciteerd! De arbeidsovereenkomst is getekend, de plaatsing is een feit! Ook in deze fase blijven we aangesloten omdat we nazorg erg belangrijk vinden. Tijdens de eerste maanden hebben we daarom regelmatig contact met zowel werknemer als werkgever om te polsen of alles goed verloopt en om in te kunnen springen indien nodig.

evaluatie 10.

evaluatie

Na zes maanden hebben we een eindevaluatie. Is het traject naar wens verlopen of zijn er van onze kant zaken die we anders hadden kunnen aanpakken? We horen het graag en staan altijd open voor feedback, want zonder feedback geen groei!

Deel deze pagina op